HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Cukkini krémleves

2012.10.24. 11:37 :: B.Zsuzsa

cukkini krémleves1.jpg

Szép nagy, gyenge cukkiniket hoztam be Anyukámtól. Ebből készítettem ezt a finom krémlevest.

A cukkinit kisebb kockákra vágtam, a héját nem hámoztam le, hogy szép zöld színe legyen.

Egy fej vöröshagymát apróra vágtam és kevés kacsazsíron megfonnyasztottam, majd rádobtam 4 gerezd fokhagymát apróra vágva.

 

Rátettem a cukkiniket, sóztam, borsoztam és egy csésze vizet öntöttem rá. Addig főztem lassú tűzön, míg már átlátszóak voltak a cukkinikockák.

 

Egy evőkanál zablisztet elkevertem vízzel és besűrítettem vele a levest és 1 teáskanálnyi szárított kakukkfüvet morzsoltam bele. Ezzel még össze főztem kicsit és hűlni tettem. Vettem ki belőle egy kis csészényit a leves tetejére díszítésnek a cukkinikockákból. Mikor langyosra hűlt turmixgépbe tettem és az egészet összeturmixoltam.

Gofrisütőben sült paleos kenyeret apró kockákra vágtam és száraz serpenyőben szépen megpirítottam.

Tálalásnál megszórtam a tetejét a cukkinikockákkal és a pirított kenyérkockákkal. Tökéletes lett!

 

Ha szeretnéd, próbáld ki Te is nem csalódsz benne. Ja és persze írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: leves diéta cukkini paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr624821393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása