HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Rakott karfiol

2013.11.26. 14:24 :: B.Zsuzsa


Rakott karfiol.jpg

Hozzávalók:

1 db kisebb karfiol,

1 db kisebb vöröshagyma,

kevés zsír,

só, bors,

kb. 5dkg reszelt sajt,

2 db tojás

A karfiolt apró rózsákra szedtem és megfőztem. A vöröshagymát apróra vágtam és kevés zsíron megfonnyasztottam. A főtt karfiolokat átpirítottam a hagymával, sóztam borsoztam és egy kisebb jénai tálba terítettem.

Felvertem a kettő egész tojást habverővel és belekevertem a reszelt sajtot. Pici só és bors is került bele. Ráöntöttem a karfiol tetejére és 200 fokon szép pirosra sütöttem.

Lehet bele tenni sült szalonnakockákat, esetleg kolbászt, de én pénteken készítettem és mi akkor nem eszünk húst. Igy is tökéletes lett.

Szólj hozzá!

Címkék: főétel karfiol paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr845629923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása