HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Csokikrémmel töltött fánkok vanilia sodóval

2013.10.30. 20:52 :: B.Zsuzsa

Csokikrémmel töltött fánkok vanilia sodóval.jpg

Hozzávalók:

2,5 dl-es bögre vegyes liszt (őrölt szezámmag, őrölt kókuszreszelék, őrölt zabpehely egyenlő arányban)

2,5 dl-es bögre amaránt liszt,

1 dl olaj, vagy olvasztott zsír,

2-3 evőkanál xillit,

kávéskanál szódabikarbóna,

2 dl kókusztej,

2 db tojás,

A hozzávalókat elkeverem és 12 db muffin formába osztom. Előmelegített sütőben közepes hőmérsékleten kb. 20 percig sütöm.

Vanília sodóhoz:

1 evőkanál kókuszlisztet 1 evőkanál xillitet 1 tojás sárgáját elkevertem 2 dl kókusztejbe. Állandó kevergetés közben először nagyobb lángon, majd kisebb lángon sűrűre főztem. A tojás fehérjét felvertem habnak és kis lángon a krémhez addig kevertem, míg egyneművé vált. Félrehúztam és még néhányszor átkevertem kihűlésig. Igy nem ereszt levet a krém.

Csokikrém a töltelékhez:

2 dl kókusztej,

2 evőkanál kakaópor,

10 dkg xillit,

10 dkg vaj.

Összefőztem, majd lassú tűzön sűrűre főztem. Kihűtöttem és egy tortadíszítővel a csokikrémet belenyomtam a fánk közepébe.

Vanília sodóval tálaltam.

 

Ha tetszik készítsd el  és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: fánk sütemény paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr355548131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása