HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Gombás cukkinispagetti

2013.04.30. 22:22 :: B.Zsuzsa

gombás cukkini spagetti.jpg

Végre itt a tavasz, jönnek a friss zöldségek. Eszembe jutott, hogy tavaly milyen finom nyers ételeket készítettem. Vettem finom salátacukkiniket és ebből készült ez az étel.

Hozzávalók a szószhoz:

3 evőkanál napraforgómag (legalább 8 órára beáztatva)

1 gerezd fokhagyma,

pici méz,

2 kiskanál citromlé,

1 evőkanál inaktív sörélesztő pehely

1 cukkini

 

A napraforgómagot a többi hozzávalóval egy pici vízzel turmixgépben összeturmixoltam.

A cukkinit keresztbe félbe vágtam és a reszelő nagyobbik lyukán szépen hosszára lereszeltem. Igy szép hosszú tésztacsíkok lettek.

 

Kell még:

2 db nagyobb, vagy 4 kisebb gomba

só, bors, olívaolaj,

őrölt kömény,

pici őrölt gyömbér,

 

A gombákat apró kockákra vágtam, sóztam, borsoztam, kevés olívaolajjal meglocsoltam. Beletettem az őrölt köményt, az őrölt gyömbért és összekevertem. Ha áll egy negyed, vagy fél órát az ízek szépen átjárják a gombát. Utána a szószba beleforgattam a gombát és a tányérra rendezett cukkini spagettire halmoztam.

 

Azért azt elárulom, hogy mivel nem volt inaktív sörélesztő pelyhem, ami a sajtos ízt adta volna a szósznak én reszelt sajtot turmixoltam a szószba. Kb. 2 tojás nagyságú reszelt sajt halmot tettem bele.

 

Nekem nagyon finom lett. Ahogy az ízek átjárták a gombát, a szósszal együtt tényleg jól sikerült.

Különben is itt van a méregtelenítés ideje, hát ez az étel igazi vitaminbomba a testnek.

 

Ha beindult a nyálelválasztásod nyugodtan készítsd el és természetesen írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: gomba cukkini nyers

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr665255928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása