HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Csirkecombok zöldség ágyon cukkini körettel

2013.11.12. 20:59 :: B.Zsuzsa

Csirkecombok zöldség ágyon cukkini körettel.jpg

 

Hozzávalók:

4 db csirkecomb,

1 db sárgarépa,

2-3 db tölteni való paprika (lehet színes is)

1 db közepes fej vöröshagyma,

1 fej fokhagyma,

só, bors, zsír,

A húsra Házi Arany borsos steak fűszerkeverék.

A körethez:

1 db közepes cukkini,

1-2 db piros színű paprika,

zsír, só,

A sárgarépát apró darabokra vágtam, a vöröshagymát felkarikáztam, a paprikákat felszeleteltem, a fokhagymát megtisztítottam és gerezdekre szedtem. Egy tepsit vékonyan kizsíroztam és a zöldségeket ráterítettem. Sóztam, borsoztam, majd a combokat ráhelyeztem. A hús jól befűszereztem. Aki szereti a tetejét megkenheti magtejföllel. Én fedeles tepsiben sütöttem 200 fokon, de alufólia alatt is tökéletes. A végén megpirítottam.

Mivel a cukkinit nagyon szeretem igyekszem többféle képpen elkészíteni. A cukkinit kisebb kockákra vágtam, a paprikákat felszeleteltem. A serpenyőt kevés zsírral felforrósítottam és a zöldségeket addig pirítottam, míg szépen meg puhultak és megpirultak. A végén sóztam. Elég sűrűn kell forgatni, kevergetni,de így a cukkini nem enged levet és szépen meg lehet pirítani.

Ha megtetszett, készítsd el és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkecomb főétel paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr655548285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása