HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Banán kenyér

2013.06.11. 19:56 :: B.Zsuzsa

Banán kenyér.jpg

Volt kettő túlérett banánom, úgy gondoltam ebből finom banánkenyeret készítek.

Hozzávalók:

2 db érett banán,

4 dkg zsír,

fél citrom leve és reszelt héja,

10 db süssina

3 tojás,

kevés fahéj,

20 dkg őrölt mandula,

1 kávéskanál szódabikarbóna,

Először a banánokat villával összetörtem és a többi folyékony hozzávalókkal kikevertem. A végén belekevertem az őrölt mandulát a szódabikarbónával. Kizsírozott lisztezett püspökkenyér formába öntöttem.

Közepes tűzön kb. 180 fokon sütöttem tűpróbáig.

A végeredmény finom, illatos sütemény lett. Lehet magában is enni, vagy gyümölcsszósszal, lekvárral. Ki mivel szereti.

 

Már elkészítettem dióval is, de akkor kicsit kevesebb zsír kell bele.

 

Ha elkészíted írd meg a véleményedet.

Szólj hozzá!

Címkék: banán sütemény paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr465356258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása