HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Kókuszkrémes szelet

2014.03.24. 15:38 :: B.Zsuzsa

kókuszkrémes piskóta.jpg

Mostanában több mindent csinálok, igy kevesebb időm van ide írni, meg már van is elég sok recept, lehet köztük válogatni.

Azért most készítettem egy finom kókuszkrémes piskótát, bár nem paleo, csak gluténmentes, de biztosan sokaknak tetszeni fog.

Hozzávalók:

4 db tojás,

4 evőkanál xillit,

3 evőkanál rizsliszt,

1 evőkanál kakaó,

kb. fél dl olaj,

fél teáskanál szódabikarbóna,

1 teáskanál almaecet



Krémhez:

3 púpos evőkanál riszliszt,

3 dl kókusztej,

15 dkb vaj,

10 dkg xillit, vagy 20 db süssina édesítő

vanília aroma

kb. 10 dkg kókuszreszelék

 

A tojások fehérjét kemény habnak felvertem, kanalanként belekevertem a xillitet, majd egyenként a tojások sárgáját. Utána több részletben az olajat, végül a lisztet, kakaót, szódabikarbónát és az almaecetet.

Sütőpapírral kibélelt kisebb méretű tepsiben 170 fokon kb. 40 percig sütöttem.

 

A rizslisztet elkevertem az édesítővel és egy rész tejjel, majd a többi tejet felforraltam. Ekkor beleöntöttem a lisztes keveréket és állandó keverés mellett sűrűre főztem. Letettem a járólapra, mert az jó hideg és beletettem a vajat. Addig kevergettem, fakanállal, míg szépen a vaj elolvadt a krém pedig könnyű habos lett. Az edényt mindig kicsit odébb húztam, hogy mindig kicsit hűtse az alját a járólap. Nem kell folyton keverni, de így hamarabb fel lehet verni habosra a krémet.

Ha nem szeretnél hajolgatni, hűtsd ki langyosra a krémet és utána az asztalon is keverheted, akkor jobb habverővel keverni. A végén belekevertem a kókuszreszeléket és már lehetett is kenni.

 

A piskótát kettőbe vágtam és a krémet elkentem rajta. A tetejére olvasztottam fél tábla étcsokit, amibe kevertem egy pici vajat, meg vizet és ráöntöttem .

Finom lett.

Szólj hozzá!

Címkék: sütemény kókuszos gluténmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr55876868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása