HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Omlett csicsókával

2013.12.18. 21:57 :: B.Zsuzsa

omlett csicsókával.jpg

Hozzávalók:

3 db 5x6 cm-es csicsóka,

1 db piros paprika,

1 szál szárzeller,

1 db kisebb vöröshagyma,

4 tojás,

só, bors

1 evőkanál kókuszkrém

Mi nagyon szeretjük a savanyú csicsókát. Most kipróbáltam ebben az omlettben is. Olvastam, hogy krumpli helyett lehet fogyasztani, de még nem nagyon próbáltam. Szóval a csicsókákat szépen meghámoztam és vékony szeletekre vágtam. A pirospaprikát felszeleteltem. A szárzellert, amit idén először termesztettem szintén felaprítottam.

A vöröshagymát felaprítottam és kevés zsíron megpirítottam. Erre jöttek a zöldségek, só, bors és ezeket is átpirítottam. A tojásokat villával felvertem belekevertem a kókuszkrémet és már mehetett is a zöldségekre. A tüzet lejjebb vettem és fedő alatt szépen átsült.

A csicsóka az ételben inkább hasonlított szerintem a karalábéra, mint a krumplira, de finom volt így is. A szárzellernek is kicsit más az illata, mint a hagyományos zeller zöldnek, de jó volt az omlettben. Azt olvastam inkább salátákba teszik, majd kísérletezek vele.

Ha elkészíted írd meg a véleményed

Szólj hozzá!

Címkék: szárzeller omlett csicsóka paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr145629937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása