HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Diós-csokis süti

2013.10.21. 21:27 :: B.Zsuzsa

Diós-csokis süti.jpg

 

Hozzávalók:

10 dkg étcsoki,

10 dkg vaj,

4 db tojás,

3 evőkanál xillit,

3,5 dkg őrölt dió,

3 dkg amaránt liszt,

1 kávéskanál szódabikarbóna,

5 dkg darabokra vágott dió.

A darabos diót száraz serpenyőben megpirítottam. A vajat megolvasztottam és belekevertem a csokit. A tojások fehérjét felvertem, belevertem a xillitet majd egyenként a tojások sárgáját. Beletettem az amaránt lisztet, meg az őrölt diót és az olvasztott vajas csokit, végül a darabokra vágott diót. Az egészet összekevertem és közpes tepsibe öntöttem. 180 fokon 20-25 percig sűl.

A tetejére lehet tenni főzött csokit:

2 evőkanál kakaót, 10 dkg xillitet elkevertem 2 dl kókusztejben. Beletettem 10 dkg vajat és felforraltam. Lassú tűzön gyakran kevergetve sűrűre főzöm.

A sütemény tetejére kenem. Ez a csoki nem keményedik meg, kb. 3mm vastag krémes csoki lesz a sütemény tetején.

Olyan jó csokisra sikerült ez a sütemény, hogy nem is látszik külön a krém a tetején. Nálunk ez a nyerő, finom lett.

Ha megtetszett készitsd el és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: dió sütemény csokis paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr275546822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása