HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Spenótos édesburgonya rántott csirkemellel

2013.12.05. 20:11 :: B.Zsuzsa

Spenótos édesburgonya rántott csirkemellel.jpg

Hozzávalók:

1 db öklömnyi édesburgonya,

1 ökölnyi fagyasztott spenót gombóc.

3 gerezd fokhagyma,

só, bors,

zsír.

Anyukámnál termett édesburgonya, hát ki kellett próbálni. Az édesburgonyát meghámoztam és kb. 2 x 2 cm-es kockákra vágtam. Egy edénybe kevés vizet tettem alá, megsóztam és majdnem puhára pároltam.

Egy serpenyőben felolvasztottam a zsírt és beletettem az édesburgonyát. Átpirítottam, majd megszórtam az apróra vágott fokhagymával. Picit pirítottam, hogy az a finom fokhagyma illat átjárja az édesburgonyát, majd a kiolvasztott spenótot rátettem. Még egy kis só, bors és szépen átpirítottam az egészet. Már kész is. Rántott csirkemell mellé tálaltam. Tényleg finom lett.

Szólj hozzá!

Címkék: spenót főétel édesburgonya paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr115629932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása