HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Cukkini lepény

2013.06.03. 14:16 :: B.Zsuzsa

cukkinilepény1.jpg

Találtam egy receptet ahol a cukkinit tésztára tették és tortaformában sütötték meg. Én most nem szerettem volna tésztával készíteni így elhagytam a tészta részét. Akár önálló ételként satátával, vagy hús mellé köretnek is finom.

Hozzávalók:

1 cukkini,

1 nagyobb vöröshagyma,

2 dl zabtejszín, vagy kókusztejszín,

2 egész tojás,

20 dkg reszelt sajt,

só, bors, petrezselyemzöld,

kevés zsír a pirításhoz

A cukkinit kockára vágtam, a vöröshagymát cikkekre és kevés zsíron megpirítottam. Utána sóztam, borsoztam, hogy ne engedjen levet. A tepsit kizsíroztam és beleterítettem a hagymás cukkinit. A tojásokat a tejszínnel sóval, apróra vágott petrezselyemzölddel elkevertem és a cukkinire öntöttem. A tetejére rászórtam a reszelt sajtot és 180 fokon sütöttem.

Még csak most kezdődik a cukkini szezon sok finomságot lehet belőle készíteni.

Ha tetszik a recept próbáld ki és írd meg a véleméníedet.

Szólj hozzá!

Címkék: köret cukkini paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr165313178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása