HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Spenót krémleves

2013.06.27. 23:48 :: B.Zsuzsa

Spenőt krémleves.jpg

Hozzávalók:

50 dkg spenót

10 dkg reszelt sajt,

4 gerezd fokhagyma,

5 dl víz vagy húsleves

4 db tojás

kevés zsír, só, fehérbors, őrölt gyömbér,

Sajtos rúd

5 dkg reszelt sajt,

5 dkg teljes kiőrlésű zabliszt,

5 dkg vaj, vagy 4 dkg zsír, só

A hozzávalókat összegyúrjuk és legalább 1 órát hűtőben pihentetjük. Kb. centi vastagságúra elnyújtjuk és ujjnyi rudakat vágunk belőle. Majd közepes tűzön megsütjük.

A spenótot megtisztítjuk, a szárát letépjük és a zsíron megpároljuk. Közben beletesszük az apróra vágott fokhagymát a végén meg a reszelt sajtot. Sózzuk, borsozzuk. Pürésítjük és annyi vízzel, vagy húslevessel öntjük fel amilyen sűrű levest szeretnénk. Én vízzel öntöttem fel és sóval, fehérborssal, őrölt gyömbérrel fűszereztem. A fehérbors szerintem jobban illik hozzá, mint a feketebors.

 

A tojásokat keményre megfőztem és cikkekre vágtam. Ezzel díszítettem a levest.

A tányér szélére a kisült sajtos rudat tettem.

A színe kicsit túl zöld lett a nekem régen megszokott spenót főzelékhez képest, mivel azt tejjel készítettem. De az íze tényleg finom lett. Már hiányzott egy jó spenótos recept, amit tej nélkül is el lehet készíteni.

 

Ha felkeltette érdeklődésedet készítsd el te is és írd meg a véleményedet!

Szólj hozzá!

Címkék: leves spenót paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr335356274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása