HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Lottószelet

2013.04.24. 20:18 :: B.Zsuzsa

Lottószelet.jpg

Úgy gondoltam most egy finom diós süteményt készítek. Igy esett a választás erre a Lottószeletre.

Hozzávalók:

12,5 dkg vegyes liszt őrölt aranylenmagból, őrölt kókuszreszelékből, őrölt zabkorpából,

8 dkg zsír,

5 szem süssina,

1 kávéskanál szódabikarbóna,

3 tojássárgája

fék evőkanál kakaó.

A lapok közé 2x 3-4 ek lekvár,

A tetejére 3 tojásfehérje felverve 2 evőkanál xillittel. 12,5 dkg darált dióval.

Fél tábla étcsokit felolvasztani és a tetejére kenni amikor már kihült a sütemény .

A tésztához valókat összegyúrtam, kevés vizet is tettem bele, apránként, kicsit vártam vele, hogy megszívja magát a liszt. Kétfelé vettem és az egyik felébe fél evőkanálnyi kakaóport kevertem kevés vizzel. Kb. közepes méretű tepsinek megfelelő nagyságúra nyújtottam (két nejlon lap között) először a kakaós lapot, majd a tepsibe téve megkentem a 2 púpos evőkanál lekvárral. Rátettem a másik lapot és megint 2 púpos evőkanál lekvár következett.

Kb. közepes méretű tepsinek megfelelő nagyságúra nyújtottam.

Felvertem a tojások fehérjét és belevertem a xillitet, belekevertem a darált diót és a tésztára kentem. Kb. 170 fokon megsütöttem.

Mikor kihűlt a sütemény pici lángon egy kanál vizzel felolvasztottam az étcsokit és a tűzről levéve 2-3 dkg vajat kevertem bele. Ezt a sütemény tetejére kentem.

Kicsit vékony lett, legközelebb kisméretű tepsi nagyságúra fogom nyújtani a tésztát, akkor kicsit vastagabb lesz.

Lehet, hogy mutatósabb lett volna, ha alulra a világos tésztát teszem és utána a kakaósat.

Ha tetszett a recept süsd meg Te is és írd meg a véleményedet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr895231649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása