HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Grillfűszeres csirkedarabok cukkinikörettel

2013.10.01. 22:23 :: B.Zsuzsa

Grillfűszeres csirkedarabok cukkinikörettel.jpg

 

Hozzávalók:

4 db csirke felsőcomb,

1 db egész csirkemell,

grill főszerkeverék,

1 db kb. fék kg-os cukkiniből

kevés zsír

A csirkehúst kis kockákra vágtam és az AMC lábosban lepirítottam, míg a hús kifehéredik. A hagyományos lábosban kevés zsírt kell alá tenni. (Én a combokon a bőrét is rajta hagyom, sőt a csontokat is beleteszem, mert én szeretem a csontról leszopogatni a húst.) Miután kifehéredett a hús megszórtam a grillfűszerrel és fedő alatt puhára pároltam. Mivel ebben az edényben elég sok levet ereszt a hús a fedőt levéve a levét elforraltam és a húst zsírjára sütöttem.

A cukkinit meghámoztam és hasábokra vágtam mint a krumplit. A tepsiben kevés olvasztott zsírral meglocsoltam, és sütés közben húsfordító lapáttal többször megforgattam. Először üveges lett, majd kicsit megpirult egy-egy oldala, szélei. Eredetileg úgy gondoltam megpirítom, mint a krumplit, de mivel a cukkini sokkal vizesebb, puhább a krumplinál nem egészen úgy sült. Az egészet 200 fokon sütöttem és a végén sóztam, hogy ne engedjen levet sülés közben. Igy is finom lett.

Ha megtetszett készítsd el és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: főétel cukkini paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr505546804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása