HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

A változás örök, avagy a húsevéstől a nyerskosztig

2012.06.22. 13:39 :: B.Zsuzsa

husik.pngAhogy körülöttünk minden változik, úgy változunk mi magunk is. Mindig az adott körülményeknek, ismereteinknek megfelelően próbáljuk jól, vagy kevésbé jól terelgetni életünket. Hogy az egészség milyen fontos még szinte gyerekkoromban megtanultam, hisz a mi családunkban is voltak makacs szünni nem akaró betegségek.

 

Volt időszak mikor a gyógynövények csodás gyógyító erejében bízva, minden bajra a gyógynövények között kerestem a megoldást. Ami igen jól működött akkor is és működik ma is, ha újra előveszem őket egy-egy probléma kapcsán.

 

Később el kezdtem figyelni a táplálkozásunkra, először csak a cukrot iktattam ki, majdnem teljesen az életünkből. Majd a lisztek mennyiségét csökkentettem.

 

Egy-egy lépéssel mindig közelebb a jó megoldáshoz.

Aztán megismertük a tiszta víz szerepét és fontosságát, azóta ezt fogyasztjuk.

 

Bár fontosak ezek a lépések, de mégis kevésnek bizonyultak ahogy múltak az évek.

 

Átmeneti diétákat vezettünk be pl. az akkor még egészségesnek ismert krumpli diétát, ami igazából nem hozta meg a várt eredményt.

 

Majdnem négy hónapja egy természetgyógyászati felmérésen voltunk a férjemmel, ahol a felmérést végző hölgy hívta fel a figyelmünket a paleo diétára.

 

Mindjárt megtetszett, hisz nem sokban tért el az eddigi étkezésünktől, de még is, hiszen a kenyeret magokból készítjük és több zöldséget, gyümölcsöt fogyasztunk.

 

Már akkor fájdogáltak az ízületeim, amire úgy gondoltam a paleo diéta lesz a megoldás. Be kell valljam sajnos nem lett jobb a helyzet, így tovább keresgéltem. Újabb értesüléseim szerint ízületi betegségre nyers zöldség és gyümölcs a megoldás (és persze a rendszeres mozgás) . Hát így jutottam el a nyerskoszt nyerskoszt.jpegfogyasztásához.

Elsőre annyira nem dobott fel az új lehetőség, de mikor rákerestem az interneten és láttam milyen csodás, ízletes ételeket lehet készíteni nyers zöldségekből és gyümölcsökből már kezdett érdekelni a dolog.

 

Hát a húsevéstől a nyerskosztig elég hosszú az út, de úgy gondolom, ha sikerül a húsfogyasztást napi egyszeri étkezésre lecsökkenteni már is sokat tettem az egészségemért.

 

Kérlek mond el a véleményed, tapasztalatod akár a diétákról, akár a diéták, betegségek összefüggéseiről, hogy én is többet tudjak és talán másoknak is hasznosak lesznek az információk.

Szólj hozzá!

Címkék: egészség változás diéták

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr44581616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása