HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Egy finom paleokenyér

2012.06.25. 18:27 :: B.Zsuzsa

Ma sütöttem ezt a finom kenyeret, amit Alexandra gasztroblogjában találtam 

http://alexandragasztroblogja.blogspot.hu

Én magok őrleményéből sütök kenyeret, ezért teszek bele némi zablisztet, zabpehelylisztet is. Aki a szigorú paleo diétát tartja természetesen megsütheti zabliszt nélkül is, de akkor kevesebb olajat kell bele tenni.

Az eredeti recept: Lenmagkenyér, amit én kicsit átalakítottam.

Ime ahogy én készítem:finom paleokenyér.png

1/3 bögre olaj (kb.80 ml)

½ bögre víz (kb.1,25 dl)

1 teáskanál só,

1 kávéskanál szódabikarbóna

4 egész tojás felverve

1 bögre lenmagliszt

1 bögre szezámmag és zabpehely őrlemény (kávédarálóban darálva)

 

Az egész tojásokat felverem habverővel, majd beleöntöm az olajat és a vizet, amit szintén habverővel összekeverek.

A liszteket összekeverem a sóval, szódabikarbónával, majd a tojásokhoz öntöm. Összekeverem és 3-5 percig állni hagyom.

Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöm, akkorába, hogy legalább 1,5 cm vastag legyen. 180 fokon kb. 20-25 percig sütöm, majd a sütőpapírnál fogva a sűtő rácsára teszem és még kb. 10 percet sütöm, hogy a belseje is teljesen átsüljön. (Hústűvel ellenőrzöm)

 

Ha van kedved süsd meg Te is és mond el a véleményed. Ha Neked is van saját recepted küld el, hogy én is kipróbálhassam.

Szólj hozzá!

Címkék: diéta kenyér paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr844605735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása