HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Csokis-meggyes süti

2012.07.19. 19:55 :: B.Zsuzsa

csokis-meggyes.png

Ma egy csokis, gyümölcsös sütire vágytam, amit el is készítettem.

Hozzávalók:

3 egész tojás,

3 ek xilit,

5 dkg őrölt mandula,

8 dkg lenmagliszt,

2 evőkanál kakaó

1 alma reszelve,

1 kávéskanál szódabikarbóna,

pici citrom a kipezsgésre.

1-2 evőkanál olaj

kimagozott megy, vagy bármilyen gyümölcs

A tojásokat felverem, mint a piskótának. Először a fehérjét habnak, majd tovább verem az édesítővel és a sárgájával és a kakaóval. Beleverem az 1-2 evőkanál olajat. Belekeverem az őrölt mandulát, a reszelt almát és végül a lenmaglisztet, a szódabikarbónát és a citromlevet. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm ( az én tepsim 25 x 18 cm, ebben kb 2 ujjnyi vastag lett mikor megsült) Rászórom a meggyet.

Előmelegített sütőben kb. 180 fokon tűpróbáig sütöm.

Finom lett. Egybe szerettem volna lefényképezni, de mire észrevettem, a kislányom már megmintázta a végét. Igy felszeleteltem és így készült a kép.

Szeretem az almát a tésztába, mert szerintem jobb így az állaga, a piskótától kicsit tömörebb.

Ha Te piskótásan szeretnéd nyugodtan elhagyhatod az almát, de érdemes így is kipróbálni.

Ha megtetszett, próbáld ki Te is. Várom a véleményeket!

Szólj hozzá!

Címkék: meggy egészség diéta sütemény paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr274646601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása