HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Natúr csirkemell szelet sonkával és sajttal

2012.10.04. 22:13 :: B.Zsuzsa

natur csirkemell szelet sonkával, sajttal.png

Nem igazán szoktam húsos ételeket feltenni, mert úgy gondolom, hogy mindenki tudja mit szeret és milyen módon készíti el, de úgy gondoltam ez egy egyszerű-nagyszerü és finom étel. Talán másnak is ízleni fog.

Én a csirkemellet filéző késsel vékony szeletekre vágtam, sóztam, borsoztam és kevés zsiradékon kisütöttem. Volt itthon kötözött lapocka, amit szintén vékony szeltekre vágtam és kevés zsiradékon kisütöttem.

Alulra került a sonka, ráhelyeztem a csirkemellet és mindegyikre tettem egy szelet trappista sajtot. Ezt a grillsütőben ráolvasztottam.

Köretnek rántott cukkini volt.

Amit én úgy készítek, hogy a cukkinit sózom, majd tojásba, teljes kiőrlésű zablisztbe forgatom és sütöm.

Nincs vele sok macera és finom.

Ha megtetszett próbáld ki és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: egészség diéta főétel csirkemell paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr714810494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása