HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Szilvás sütemény

2012.10.10. 20:18 :: B.Zsuzsa

szilvás süti.jpg

Gyönyörű nagy szemű szilvák voltak itthon, gondoltam ebből süteményt készítek.

Hozzávalók az alsó tésztához:

2 db kisebb alma összeturmixolva,

½ banán turmixolva,

5 dkg őrölt mák,

5 dkg őrölt kókuszreszelék,

5 dkg őrölt zabpehely,

5 dkg őrölt mandula (lehet napraforgó is),

1 teás kanál szódabikarbóna

kevés fahéj,

4 db tojás,

2 evőkanál olaj,

2 púpos evőkanál xillit

A száraz anyagokat összekevertem, a turmixolt almát, banánt belekevertem a szódabikarbónával együtt. A 4 tojás fehérjét felvertem jó keményre, majd belevertem a xillitet és egyenként a tojások sárgáit és az olajat.

Ezt a masszát óvatosan elkevertem a többi hozzávalóval és megsütöttem kb. 170 fokon tűpróbáig.

Mikor megsült a tetejét megraktam hosszában kettévágott szilvaszemekkel vágott felükkel felfelé, amit megszórtam kevés fahéjjal. Kb. 22-25 db nagy szilva kellett hozzá.

A tetejére 2 db tojás fehérjét felvertem habnak 1 púpos evőkanál xillittel és a 2 db tojás sárgájával.

Tettem bele 1 evőkanál zabpehelylisztet ás a szilvák tetejére öntöttem. Visszatettem a sütőbe és készre sütöttem.

Finom lett. A tésztája finom puha omlós és a tetején a fahéjas szilva igazán jól összeillettek.

 

Ha úgy érzed érdemes kipróbálni, készítsd el és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: diéta sütemény szilvás paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr944821269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása