HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Brokkoli leves

2013.05.21. 21:47 :: B.Zsuzsa

brokkoli leves.jpg

 

Nálunk minden nap van leves, gondoltam megosztom veletek én hogyan készítem a brokkoli levest.

Mióta nem használok ételízesitőt a leveseket így készítem.

Hozzávalók:

Kb. 1/2 kg brokkoli,

3-4 db sárgarépa,

2-3 db petrezselyemgyökér,

1/2-1 db paszternák,

1 fej vöröshagyma

1 fej fokhagyma, (ha a fokhagymát aprítom 4-5 gerezd)

kevés zsír, só, bors, őrölt gyömbér, kurkuma,

petrezselyem zöld, zeller zöld

A hozzávalókat megtisztítottam, a brokkolit egy tál vízben ázni hagytam. A sárgarépát, petrezselymet, paszternákot kockákra vágtam. A vöröshagymát apró kockára vágtam és kevés zsíron megfonnyasztottam, majd rátettem az apróra vágott fokhagymát is. Utána a sárgarépa, petrezselyem és a paszternák következett amit picit nagyobb lángon pirítottam. Végül a brokkoli került bele. Sóztam, borsoztam és öntöttem rá egy kevés vizet, majd megpároltam a zöldségeket.

 

Mikor már majdnem kész felöntöttem annyi vízzel, amennyi levest szeretnék és felforraltam. Most tettem bele a gyömbért és kurkumát és a petrezselyem meg zeller zöldet. Ha kell utána sózzuk

.

Ha van zöldpaprika természetesen azt is lehet bele tenni, csak javít a leves ízén, ha valaki szereti paradicsomot is tehet bele, én nem igazán szeretem levesbe.

Kicsit sűrűbbre készítem a levest, mert nem teszek bele tésztát, viszont a krémlevesek helyett inkább ilyen leveseket részesítem előnybe.

 

Ha van kedved próbáld ki és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: leves brokkoli paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr655258713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása