HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Párolthús ahogy én készítem

2012.08.23. 22:17 :: B.Zsuzsa

SNC00202.jpg

 

 

Sertés lapockát felszeleteltem, sóztam borsoztam és teljes kiőrlésű zablisztbe fordítottam. Kevés zsiradékon mindkét oldalát megpirítottam, majd kiszedtem egy tányérra. Jó nagy fej vöröshagymát kockára vágtam és a maradék zsiradékon megpároltam, majd a hús szeleteket elrendeztem a tetején. Pici vizet öntöttem rá és puhára pároltam. Mire elkészült jó sűrű szaftos lett.

Mivel az előtt pirított tarhonyával szoktam tálalni most úgy gondoltam olyan köretet választok, ami egészséges.

A nyers ételek között olvastam, hogy karfiolból finom „rizst” lehet készíteni. Nagyon kiadós, nem kell sok karfiol hozzá. Én két személyre 3-4 db kb. 5 cm átmérőjű karfiol rózsát apróra szedtem és turmixgépbe rizsszem nagyságúra aprítottam. Pici teaszűrőbe belenyomkodtam és a hús mellé a tányérra borítottam.

Ez lett belőle. Az íze is finom volt, mert a karfiol teljesen semleges ízű és igazán jó köret lett a hús mellé.

 

Próbáld ki bátran és írd meg a véleményedet.

Szólj hozzá!

Címkék: egészség diéta főétel karfiol

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr554728665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása