HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Szuflé

2013.01.04. 22:48 :: B.Zsuzsa

szuflé.jpg

Ez egy egyszerű és nagyon finom süti. Csupa csoki.

Hozzávalók:

12,5 dkg vajat,

20 dkg étcsoki,

4 db tojás,

12,5 dkg xillit

max. 5 dkg teljes kiőrlésű zabliszt

szódabikarbóna

A vajat az étcsokival felolvasztottam és hűlni hagytam. A tojások fehérjét habnak felvertem, belevertem a xillitet és a tojások sárgáját. Belekevertem a zablisztet és a fél mokkáskanál szódabikarbónát meg az olvasztott csokit.

Belekanalaztam a 12 db-os muffinsütőbe, a sütő aljára egy nagy tepsibe annyi vizet öntöttem, hogy jó félig legyen a sütőformának, beleállítottam a sütőformát és előmelegített sütőben 170-180 fokon tűpróbáig sütöttem. Az sem baj, ha a közepe még lágy.

Frissen a legjobb, lágy, krémes.

Ha kipróbáltad írd meg milyen lett.

Szólj hozzá!

Címkék: diéta sütemény csokis

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr704986969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása