HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Gombás lepénykék

2013.01.19. 15:07 :: B.Zsuzsa


gombás lepénykék.jpg

Hozzávalók:

25 dkg gomba,

fél vöröshagyma apróra vágva,

kis csokor petrezselyemzöld,

2 db tojás,

4 evőkanál teljes kiőrlésű zabliszt

só, bors, kevés zsír

A vöröshagymát kevés zsíron megfonnyasztottam és a gombát apróra metélve ráöntöttem, majd sóztam, borsoztam és puhára pároltam. A levét elforraltam. Belemetéltem a petrezselyemzöldet, beletettem a tojásokat és a lisztet 4 db kis lepénykét formáztam belőle. A serpenyőbe kevés zsírt olvasztottam és a lepénykék mind a két felét megsütöttem.

Egyszerű és finom. Akár salátával, vagy főzelék mellé feltétnek is tökéletes.

Próbáld ki Te is, és írd meg a véleményedet.

Szólj hozzá!

Címkék: diéta gombás feltét

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr554986982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása