HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Rakott zöldbab

2012.10.18. 09:41 :: B.Zsuzsa

rakott zöldbab1.jpg

Anyukám másodvetésbe Juliska -babot vetett, amit karóra kell felfuttatni és gyönyörű nagy és lapos hüvelyek lesznek. Én nem nagyon szeretem ezt a fajta zöldbabot, mert tisztításkor le kell húzni a két oldaláról a szálkáját, így kicsit macerás. Lényeg az, hogy most ilyen van, ezzel készítettem rakott zöldbabot.

A zöldbabot megtisztítottam, és sós vízben előfőztem.

A darált húsból bolognai spagettinek való alapot készítettem. Egy fej vöröshagymát apróra vágva megpároltam kacsazsíron, majd a végén 4 gerezd apróra vágott fokhagymát is tettem bele . Ezután jó fél kg darált húst rátéve, sóztam, borsoztam és fehéredésig pirítottam. Tettem bele 1 evőkanálnyi őrölt fűszerpaprikát és felöntöttem kb. fél liter paradicsomlével (házi). Puhára főztem és a végén oreganot és bazsalikomot morzsoltam bele, amivel kicsit összeforraltam.

Nem akartam, hogy a zöldbabom ízetlen legyen ezért sütöttem alá vöröshagymás rántást, amibe beleforgattam a zöldbabokat, még kicsit utánasóztam.

Mikor elkészült a hús egy hőálló tál aljára terítettem a zöldbabot és rátettem a húst, majd megint a zöldbab következett. Sütőben átsütöttem és már készen is volt.

Ha valaki szereti a tetejét meg lehet szórni reszelt sajttal és rá lehet sütni, vagy a tányéron meglocsolni (paleo)tejföllel. Nekem így pont elég volt. Nem hiányzott róla semmi.

 

Ha késztetést érzel az elkészítéséhez, állj neki bátran és írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: diéta zöldbab főétel paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr254821370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása