HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Kókuszkocka

2012.11.04. 20:05 :: B.Zsuzsa

kókuszkocka.jpg

Mi szeretjük ezt a süteményt, mert egyszerű és finom, így most elkészítettem a paleos változatát is. Tényleg finom lett.

Hozzávalók:

5 dkg lenmagliszt,

5 dkg őrölt kókuszreszelék,

5 dkg őrölt zabpehely,

5 dkg őrölt mandula,

2 kisebb alma reszelve,

4 db  tojás,

1,5 evőkanál olaj,

2 evőkanál xillit,

2 evőkanál méz,

2 kávéskanál szódabikarbóna

 

A száraz hozzávalókat összekevertem, beletettem a szódabikarbónát és a mézet,majd a két almát belereszeltem. Annyi vizet kevertem bele, hogy nagyon sűrűre összeálljon.

A tojások fehérjét habnak felvertem és belevertem a xillitet, a tojás sárgáját és az olajat. Lazán összekevertem a lisztes hozzávalókkal és sütőpapírral kibélelt közepes méretű tepsiben kb. 170 fokon tűpróbáig sütöttem. Én kisebb kockákra szeretem felvágni, mert a csokiba és kókuszreszelékbe mártástól megnő a térfogata, no meg így több rajta a csoki is.

 

Csokimáz:

16 dkg vajat

2 púpos evőkanál xillittel,

4 dkg kakaóval,

1 evőkanál kókusztejjel pici lángon összeforraltam és hűlni tettem.

Mikor langyosra hűlt fél  rumaromát belekevertem és a kis tésztakockákat villára szúrva csokimázba és kókuszreszelékbe forgattam. Ennyi tésztához kb. 10 dkg kókuszreszelék kell.

Ezzel el is készült a sütemény, ami vetekszik az eredetivel.

 

Ha nem szeretnél almát tenni a tésztájába szerintem kókusztejjel is helyettesíthető. Én az eredeti receptben 25 dkg liszthez 2 dl tejet szoktam tenni. Itt a liszt 15 dkg, így kb. 1 dl kókusztej kell bele.

Ha felkeltette az érdeklődésedet Te is próbáld ki és írd meg a véleményedet.

Szólj hozzá!

Címkék: édesség kókuszos csokis paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr414886234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása