HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Melegszendvics kenyér nélkül

2012.11.18. 21:50 :: B.Zsuzsa

melegszendvics tojásból.png

Péntekenként én nem eszem húst, de valami sósat szerettem volna enni. Gondoltam készítek melegszendvicset, mivel kenyeret sem kívántam elkészítettem tojásból.

Van egy kisméretű öntöttvas serpenyőm kb. 20 cm-es, ebbe tettem pici kacsazsírt és felforrósítottam. 2 tojást felvertem villával , sóztam, borsoztam és a serpenyőbe öntöttem. Tettem rá fedőt és mikor az egyik oldala megsült, megfordítottam és fedő nélkül készre sütöttem.

Kistányérra tettem és megkentem vékonyan csípős paprikakrémmel, nyomtam rá egy kevés házi majonézt és befedtem kettő szelet trappista sajttal. Grillen megpirítottam a sajtot és kész is volt a finom melegszendvics. Legközelebb kolbásszal is kipróbálom.

Ha felkeltette az érdeklődésedet Te is próbáld ki és írd meg a véleményedet.

Szólj hozzá!

Címkék: tojás melegszendvics paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr284889093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása