HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Sült krumpli paszternákból

2012.11.22. 09:51 :: B.Zsuzsa

Sültkrumpli paszternákból.png

Ma csirkét sütöttem és az mellé jól illik a sült krumpli. Újkrumplit szoktam úgy sütni, hogy kisebb kockákra vágom és kevés olajon sütöm vöröshagymával együtt. Hát most paszternákból készítettem.

A paszternákot megtisztítottam és kisebb kockákra vágtam. Félig megfőztem és lecsöpögtettem. Tisztítottam apró vöröshagymákat és serpenyőben forró kacsazsíron fedő alatt pároltam őket. Kb. félig megpároltam a hagymákat, majd hozzáöntöttem a paszternák kockákat. Sóztam és fűszereztem egy kis reform ételízesítővel és szép pirosra sütöttem minden oldalát, majd a sült csirkével tálaltam.

Igy teljesen finom lett. Már sütöttem olajban paszternákot, de nekem nagyon nehéz volt. Így, hogy csak pirítottam a zsíron nem szívott be annyi zsiradékot és sokkal finomabb lett. Nézd meg a képet, teljesen olyan, mint az igazi.

Ha felkeltette az érdeklődésedet Te is készítsd el és írd meg a véleményedet.

Szólj hozzá!

Címkék: főétel paszternák paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr104889102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása