HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Zserbó

2012.12.22. 20:49 :: B.Zsuzsa

zserbó.png

Már rég óta szerettem volna kipróbálni a zserbót így paleosan, hát most megsütöttem és nagyon finom lett.

A tésztája ugyan az, mint az almás pitének, csak a sima lenmagliszt helyett arany lenmagot daráltam. Így szép világos lett a tésztája.

A tésztát négy felé osztottam és két nejlon lap között elnyújtottam. Közepes tepsi hátulján kb.170 fokon megsütöttem a lapokat és még melegen megkentem lekvárral, megszórtam darált dióval és egy kis xillittel. A legfelső lapra csokit készítettem.

Csokihoz:

1 evőkanál kakaópor,

2 evőkanál xillit,

2 evőkanál kókusztej vagy víz,

1 evőkanál zsiradék.

Kis lángon felfőztem és pici hűlés után a sütemény tetejére öntöttem.

Nagyon finomra sikerült, mindenkinek ízlett.

 

Mivel karácsony van ebből a tésztából bejglit is lehet készíteni. Igaz nem élesztős, de finom és egészséges lesz a belőle készült bejgli.  Ez lesz a következő amit elkészítek.

 

Addig is mindenkinek Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Ha szeretnéd, próbáld ki és írd meg a véleményedet.

Szólj hozzá!

Címkék: sütemény paleo zserbo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr344889285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása