HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Kakaós és sajtos csiga

2013.02.25. 15:14 :: B.Zsuzsa

csokis és sajtos csiga.jpg

 

A tésztához valók ugyan az, mint a bejglinél, csak most nem volt itthon aranylenmagom, így a barna lenmagliszttel helyettesítettem.

Hozzávalók:

20 dkg vegyesen lenmagkiszt, kókuszreszelék, zabkorpa őrölve,

5 dkg vaj, vagy zsiradék,

2 egész tojás,

kb. 6 dkg cukornak megfelelő édesítő,

mokkás kanál szódabikarbóna,

melegvíz

A csoki töltelékhez:

4 púpos evőkanál kakaópor

10 dkg vaj,

2 púpos evőkanál xillit és annyi süssina, hogy megfelelő édességű legyen.

Lassú tűzön felolvasztottam és annyi vizet öntöttem hozzá, hogy jó sűrű csoki legyen belőle. Hűlni tettem.

Sajtos töltelék:

Mivel a sajt magában kifolyik a csigából először besamellt készítettem 2 evőkanál teljes kiőrlésű zablisztből és kb. 2 dl.vízből, (készítheted kókusztejjel is) sóval, borssal. Mikor már jó sűrű volt belereszeltem kb. 10 dkb sajtot. Meg kell kóstolni, akkor jó, ha érzik rajta a sajt íze.

A tésztát kettőbe osztottam és két nejlonlap között elnyújtottam. Egyikre rákentem a csokit, ami már jól besűrűsödött hűlés közben, majd 12 csíkot vágtam belőle a kés hátával,- mivel az éle elvágta volna a nejlon lapomat- feltekertem. Mivel a tésztám elég lágy lett óvatosan kellett feltekerni. Aki már próbálta ezt a tésztát tekerni tudja, hogy nem egyszerű dolog. Késsel alányúlva szépen sikerült.

A sajtosat is így csináltam, abból is 12 csiga lett.

Így is finom lett, bár az arany lenmaggal finomabb a tésztája, legközelebb azzal készítem.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: sajtos sütemény kakaós

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr185055923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása