HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Fokhagyma tinktúra

2013.04.16. 21:25 :: B.Zsuzsa

Fokhagyma tinktúra.jpg

Az elmúlt hónapokban a férjemnek erre a nagy hőingadozásra, front változásra rendetlenkedett a vérnyomása. Egyszer úgy felment, hogy be kellett vinnem a kórházba. Amit lehet mindent elkövettünk, de makacs volt a vérnyomás emelkedés, holott már évek óta nem is szedett rá gyógyszert.

Ekkor jutott eszembe a fokhagyma. Először mézzel összekevert zúzott fokhagymát adtam neki. A nyakára jó felmelegített zselés melegítő párnát tettünk (hogy az erek kitáguljanak és a fejből lejöjjön a vér). Masszíroztam a talpát, a nyak, csuklyásizom környékét. Még utána is egy néhányszor magasabb lett a vérnyomása, minden ok nélkül, holott már rendszeresen ette a vérnyomáscsökkentőt, amit kiírtak neki.

Eszembe jutott a fokhagyma tinktúra, amit egy kedves természetgyógyász ismerősünk ajánlott évekkel ez előtt. Azt írja a recept, hogy a testtel csodát művel, a gyulladásokat elmulasztja, a meszesedést feloldja. Hiszen természetes antibiotikum. Egy kúra 7 évig van hatással a szervezetre, de, ha szükségét érezzük ismételhető gyakrabban is.

Én elkészítettem ezt a tinktúrát és már fogyasztjuk mind a ketten. Nekem az ízületeimre lesz jó hatással remélem.

Ime a recept:

33 dkg megtisztított fokhagymát fokhagymaprésben szétnyomunk, majd 10 napig áztatjuk 3 dl,
96%-os, gyógyszertárban kapható alkoholban, lezárt üvegben. Közben naponta egyszer fellötyköljük, hogy a fokhagyma hatóanyagainak kioldódását ezzel is serkentsük. Ezt követően
a pépet tiszta ruhán átszűrjük üvegbe. A nyert folyadék tömény, ragacsos fokhagymakivonat.

Adagolása:

Mindig evés előtt kell meginni, kevés tejben, gyümölcslében vagy vízben elkeverve:

Reggel - Délben - Este
  1. nap:   1 csepp -   2 csepp -   3 csepp
  2. nap    4 csepp -   5 csepp -   6 csepp
  3. nap:   7 csepp -   8 csepp -   9 csepp
  4. nap: 10 csepp - 11 csepp - 12 csepp
  5. nap: 13 csepp - 14 csepp - 15 csepp
  6. nap: 15 csepp - 14 csepp - 13 csepp
  7. nap: 12 csepp - 11 csepp - 10 csepp
  8. nap:   9 csepp -   8 csepp -   7 csepp
  9. nap:   6 csepp -   5 csepp -   4 csepp
10. nap:   3 csepp -   2 csepp -   1 csepp
11. naptól: napi 8 – 8 – 9 csepp. amíg a folyadék el nem fogy.


A kúra idején érdemes a szokásosnál több folyadékot fogyasztani.
7 évig nem kell megismételni a kúrát.

Ha valaki kedvet érez hozzá, javaslom próbálja ki, hiszen veszélytelen, és viszonylag olcsó szerről
van szó.

Az interneten is utána olvastam ott a 11. naptól 3x25 cseppet javasolnak. Mindeni döntse el melyik változatot alkalmazza. Nekem nincs semmi problémám a 3x25 csepp elfogyasztásával sem, de férjem érzékenyebb, ő a 8-8-9 cseppel kezdte és fokozatosan emeli a 3x25-ös adagig.

Eddigi eredmény, amit észre vettünk, hogy jobbat alszunk. Az előtt 3x, 4x is felébredtem és addig nem tudtam visszaaludni míg WC-re nem mentem, most 1x ébredek fel és pihentebb vagyok. Bízom benne, hogy a többi jótékony hatását is élvezni fogjuk.

 

Ha kipróbálod kérlek írd meg miben segített.

Szólj hozzá!

Címkék: fokhagyma tinktúra

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr235230336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása