HTML

Állandó oldalak

Címkék

Friss hozzászólások

  • safira (törölt): jól néz ki:) (2012.10.18. 09:41) Gofrisütős kenyér
  • B.Zsuzsa: @paintressy: Örülök, hogy jónak gondolod. Ha sikerült elkészíteni írd meg milyen lett. (2012.09.29. 20:32) Gofrisütős kenyér
  • Szindrana: Eeeeeeeez nagyon jól hangzik!! Nem vagyok otthon, és a két költözés miatt nem tudom, van-e (még) g... (2012.09.28. 21:51) Gofrisütős kenyér
  • Utolsó 20

Sonkás-répás fasírt

2013.05.10. 23:06 :: B.Zsuzsa

sonkás-répás fasirt.jpg

Volt maradék sült sonka, abból készítettem ezt a fasírtot.

A sült sonkát ledaráltam, kb annyi répát reszeltem, amekkora halom a darált sonka volt.

Egy kisebb fej vöröshagymát apróra vágtam, 2-3 gerezd fokhagymát szintén apróra vágtam és zsíron megfonnyasztottam először a vöröshagymát, majd a fokhagymát. Utána a reszelt sárgarépát beletettem. Sóztam, borsoztam, kevés őrölt köménnyel megszórtam és az egészet összepároltam. (Ha levet ereszt azt el kell forralni.) Mikor kész volt belekevertem a darált sonkát és 2 db tojást ütöttem bele.

Vizes kézzel fasírtokat formáztam belőle, amit ellapítottam, kb 1,5 cm vastagságú tenyérnyi nagyságúra és serpenyőben kevés zsíron szép pirosra sütöttem.

Lehet enni önálló fogásként salátával és lehet főzelék mellé is feltétnek.

Ha tetszik készítsd el te is és persze írd meg a véleményed.

Szólj hozzá!

Címkék: répa sonka fasírt paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://otvenkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr485258708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása